26 Οκτωβρίου 2014

Τριάντα και πέντε




1.     Σπορά της τύχης – παιδί της λογικής.
2.     Τρυφερές γυναίκες - πασά μου, γιόκα μου, τζάνουμ.
3.     Η μυρωδιά απ’ τα πλατάνια – μια ζάλη.
4.     Έλληνας, Κύπριος – τελικά, τα παιδικά χρόνια είναι η μόνη πατρίδα.
5.     Δεξιόχειρ – αριστεροπόδαρος.
6.     Ένας ηλικιωμένος με μαύρα – η πρώτη ανάμνηση.
7.     Σιωπή – το ιδίωμα της επικοινωνίας.
8.     Μελαγχολία και εσωτερικές φυγές – ως πότε;
9.     Δώς μου σύνδεση στο ίντερνετ – και θα κινήσω τη γη.
10. Όταν αλάφρυνε για μια στιγμή η συνείδηση – δύο φορές όλες κι όλες.
11. Οι τόσες ερωτήσεις – μερικές απαντήσεις, που μόλις κι αχνομύρισαν.
12. Να αλλάξουμε τον κόσμο – μα, ας γίνουμε πρώτα καλύτεροι εμείς.
13. Οι μέρες της Θεσσαλονίκης – υπερπλήρεις αποθήκες αναμνήσεων.
14. Νέα Υόρκη, Βερολίνο, Φλωρεντία – ευγνωμοσύνη.
15. Της είπε: «Έλα να πιούμε τον ήλιο και να μην γυρίσουμε ποτέ» -
Του είπε: «Νομίζω έχουμε ανάγκη από λίγη πραγματικότητα».
16. Πάλες, προσπάθειες, αποτυχίες – ξανά, ξανά, ξανά όρθιος.
17. Προσδοκία κι όνειρα – καλύτερα να μου κόψεις το οξυγόνο.
18. Ένα ζεϊμπέκικο στα χρωστούμενα – έσσεται ήμαρ.
19. Λάθη, αστοχίες – και άλλες περιπτώσεις εθελοτυφλίας.
20. Αυτό που βλέπουν οι άλλοι – στο βάθος, όμως, κήπος.
21. Η απολυτότητα, το εγώ, η έπαρση – οι παλιοί δαίμονες πεθαίνουν αργά.
22. Η αγάπη, η αγάπη, η αγάπη – ο νέος άγγελος περπατάει στα νερά.
23. Ένα ξημέρωμα, το πάφλασμα, ένα μακρύ καλοκαίρι – θα σου γράψω το πιο γλυκό τραγούδι.
24. Κατά βάθος είμαι αυτός που θυμάμαι από παλιά – ίσως κι όχι.
25. Η μπάλα είναι απλή – μια πάσα κάνει δύο ανθρώπους ευτυχισμένους.
26. Οι παλιοί φίλοι – επιμένουν ευτυχώς.
27. Υπάρχεις; - (σιωπή).
28. Άγγελος με τους αγγέλους - σκυλί με τα σκυλιά.
29. Λόγια ακριβά – τα έχω όλα φυλαγμένα.
30. «Ούτε στον παράδεισο μόνος» - μία σταλιά σοφίας.
31. Η ομορφιά δεν θα σώσει τον κόσμο – μάλλον με αυτήν θα σωθεί όποιος την διαλέξει.
32. Τα δύσκολα «όχι», τα εύκολα «ναι» - ό,τι πιο πολύ με παίδεψε.
33. Δεν ξέρω που βγάζει αυτό ταξίδι – αλλά λέω να «το τρέξω» όσο πάει.
34. Σπουδαιοφανείς βλακείες, ανούσιες συζητήσεις – δεν έχω καιρό για χάσιμο, να με συμπαθάτε.
35. Κιόλας;


Δεν υπάρχουν σχόλια: