1 Απριλίου 2011

Ανακοίνωση ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ υποψηφιότητας

Συμπολίτες, συμπολίτισσες, συμπλόγκερς,

εδώ και χρόνια από αυτο εδώ το μπλογκ, ασκώ κριτική, προβάλλω ιδέες, τσακώνομαι, συμφωνώ, βρίσκω συνοδοιπόρους και ενάντιους.


Ήρθε ο καιρός να περάσω στην απέναντι όχθη: να δοκιμάσω κι εγώ. Τέρμα, λοιπόν, η ευκολία
της κριτικής και της αρθρογραφίας. Περνάω στην πολιτική γραμμή και έτσι στις 22 Μαϊου θα 
τα πούμε στις κάλπες της επαρχίας Λευκωσίας. Ανακοινώνω την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ υποψηφιότητα μου. Πέρα από ψοφοδεή κόμματα και βραχύβιες κινήσεις: μόνος, διάφανος, χωρίς δεσμεύσεις.

Το πολιτικό κείμενο στη βάση του οποίου θα πολιτευτώ είναι σχεδόν έτοιμο και εντός του σαββατοκύριακου θα αναρτηθεί εδώ. Μαζί του και η λίστα των bloggers που θα στηρίξουν την υποψηφιότητα.

Κύριο σύνθημά μου: ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!

Ο γραφίστας με τον οποίο συνεργάζομαι ετοίμασε μια σειρά από καταπληκτικές αφίσες.
Να το πρώτο δείγμα:



3 σχόλια:

ttoppouzokypraios είπε...

Είχαν ακουστεί φήμες για αυτό!
Συγχαρητήρια για την απόφαση ρε φίλε!

νεος είπε...

Συγχαρητήρια!
Ψηφίζω Αμμόχωστο αλλά νομίζω ότι έχω κάποιες μέρες για να ζητήσω αλλαγή έδρας!!!
Δεν ξέρω όμως αν "χωρώ" μες το βασικό σου προεκλογικό σύνθημα γιατί εγώ χρωστώ στες τράπεζες...
Καλή πρωταπριλιά;-)

Νικόλας Κυριάκου είπε...

Να ΄στε καλά! Πάμε δυνατά και ανεξάρτητα!